Rabia_bspnr 38+2 hamileyim belimde felaket bir kram ağrısı var dün gece sağ tarafıma ağrı girdi 20 dk felan sürdü. Şimdide sol tarafıma ağrı girdi 20 dk dır çekiyorum ağrısını git gide şiddetleniyor yalancı sancı mı acaba