mervemurat16 Nezooo ara ara sabah kusmaları dışında bir sıkıntımız yok.14+3 olduk cinsiyeti haftaya belli olucak merakla bekliyoruz.Sizin belli oldu mu
Nur_50 Nezooo 14+2 haftalığım 11+5 %51 erkek dedi 13+5 kesin erkek dedi hiçbir şikayetim yok kusma bulantı tek acıkıyorum sık o😃
Nezooo mervemurat16 benim 11+5 te bir oğlunuz olabilir demişti hala netleştirmedik tekrar gideceğim başka bir ile özele
Nezooo Nur_50 banada özelde 11+5 te erkeğe benziyo dedi ama emin olamıyorum tabikii devlet hastanesine gitmiştim oda erkek der gibi oldu net 16 da diycem dedi