Rey-han1 5+5 te hafif kanamam oldu. Doktora gittim, progestan verdi dinlen dedi. Kesenin şekli bozulmuş ve çevresinde kanama alanı varmış. Böyle olup bebeğini kucağına alan var mı? 😢😢
Ebruebos Rey-han1 bana da dün acilde öyle dediler 10 gündür progestan kullanıyorm 6+5 bugün kesem normale göre geç gelişiyor 😞 kalp atışı da duyamadık
Bebegim3444 Rey-han1 canm ayağının altına yastık koy ve sadece uzan. Eğilip kalkma. Benm kese kadar kanama alanı bardı dusuk tehlikem vardı iki hafta sürdü kanamam ve bitti. Yaptığım uzanmak ve fitil ile igneleri saatinde yapmam oldu
Rey-han1 Biz bebeği bile göremedik henüz yok dedi doktor yolk sac varmış. Hiçbir şey anlamadım durduk yere