Yagmurozdemir 9 haftalık gebeyim doktoruma cinsiyeti ne zaman öğrenebiliriz dediğimde 18 19.haftada söylüyorum dedi. Siz ne zaman öğrendiniz? İstediğiniz yada hissettiğiniz cinsiyet neydi? Ve bebişlerin cinsiyeti ne😇😇😇😇
Tugcekmr Yagmurozdemir 12. Haftamda erkek tahmininde bulundu doktorum net bir şey demedi. Özele gidiyorum ikili test sonucum bir kaç güne çıkacak bakalım öğrenecek miyiz? 14+3 deyiz 🥰🤰🏻
Tugcekmr Yagmurozdemir Benim doktorum 16. Haftadan bahsetmişti net cinsiyeti öğrenmek için ama erkek ise erkenden netleşiyormuş ☺️
Deletedmom0071 Yagmurozdemir erkekse 12 de belli ediyor. 15′ten önce söylemek resmi olarak yasak bu yüzden devlette 15′ten önce söylemiyolar. Özellerde ise 13-14 haftalarda öğrenebiliyorsunuz 🌸
Saygi_can Yagmurozdemir ilk gebeligim de Eşim hep kızım alacak diyordu 14 haftada tahmini olarak Kiz dedi birde 19 haftada kendi doktoruma gittim ve netleşmiş oldu. Diyeceğim o ki babalar hissediyor Şimdide erkek diyor bakalim hissi yine doğru çıkacak mı 🤍
Ustunneliff Saygi_can ay gerçekten babalar hissediyor benim eşimde ilk hamile olduğumu öğrendiği andan beri kesin kız dedi ve gerçektende kızımız oluyor 😅🩷