bebekteyaparimkariyerde ben 20+0 daha düzgün yiyemiyorum yemek maalesef. İlk 12 hafta bebeğiniz sizin yediklerinizden beslenmiyor o yüzden sıkıntı yok yemeseniz de bebeğe bişey olmuyor çok şükür. 12-13. Haftadan sonra da epey düzelme oluyor hatta çoğu kişinin kesiliyor iştahı da açılıyor