İlk kızımda sezeryan oldum şimdi 18 haftalık hamileyim ama dikiş yerim öyle böyle ağrımıyor agrıması sence normal mı bide kaşıntı var kaşımaktan kıpkırmızı oldu dayanamıyorum 10 Ağustos randevum var doktora söyleyeceğim sezeryanlı olan anneler sizin 2.ci hamileliğiniz de ağrıdımı