Yaseminanc 4.aya girdim 3 defa ara ara kanama gibi lekelenmelerim oldu doktora gittiğimde ultrasonda bebeğin sağlığı yerindeydi. 1 ay rapor yazdı yatıyorum. Ağır iş görmüyorum. Yaşayananız var mı psikoloji filan kalmadı hep korku içindeyim.