Sevgigulsen Gelişimi fazla hizli geldi ya kızım da 7haftalikken duymuştuk kalbini..sanki ilk kez yaşıyorum gibi çok başka tarifsiz duygular içindeyim :)
Pamuk Sevgigulsen Erken yumurtlamişsınız.Bende kızımı 5+6da görmüştüm.Bu sefer adete göre 7. Haftada gördüm.
Deletedmom0071 Sevgigulsen genelde kızların geç erkeklerin erken kalp atışları oluşuyormuş ☺️ ben de kızımı 8. haftda duymuştum bu bebeğimi 5+5 te ☺️ heyecanla bekliyoruz cinsiyeti 😅
Deletedmom0071 Damla06 evet yani böyle bir teori var. Kalp atışının oluşmasının zamanı ve atış hızı cinsiyeti haber veriyor diye dinlemiştim doktorlardan. Mesela kalp atış hızı 120-160 arasında olmalı. 120-140 arasıysa erkek 140-160 arasıysa da kız oluyor bebekler. Ama tabi ki istisnalar vardır i. Dediğim gibi bunlar teori ☺️ @Sevgigulsen
ikotrtn Deletedmom0071 benim kızım olacak ilk kalp atış hızı 160 un üstünde idi doktor normal demişti
Deletedmom0071 ikotrtn tamam 120-160 arası genel değer ama 160 üstü zaten kız oluyor. 140 altı erkek.