Merhaba arkadaşlar
2 haftadır randevu almaya çalışıyorum. 7 ağustos itibariyle doktorun çalışacağını söylemişti buradan bir arkadaş, bugün defalarca aradım ulaşamadım, sonunda bir görevli bölümün kapalı olduğunu söyledi.
Doktorun ne zaman işe başlayacağını bilen duyan var mı?