Kızlar bugün kontrolüm vardı geçen hafta gittiğimde bebiş 2600 gramdı bu hafta 2900-3000 gram arasında dedi doktor 37. Haftayla uyumlu dedi iri olduğunu ve böyle giderse sezeryana alacağını söyledi. Ultrason cihazı çok fazla yanıldığı oluyor mu? Hamileliğin başından beri gelişim olarak 2 hafta önden gidiyordu zaten ve tek doktora görünmedim 2-3 farklı hastanede kontrol edildiğim oldu hepsinde de 2 hafta öndeydi. Şeker yüklemesi yaptırdım normal çıktı doktor genetik olabilir dedi. Bende 4.5 kilo sezeryanla doğmuşum zaten. Gittiğim hastane devlet hastanesi yani desem ki özel diye sezeryana yönlendiriyor direkt ama öyle de değil doktorum normal doğum yanlısı. Benim 3 haftadır kilomda bir değişiklik yok aynı kilodayım ama çok fazla yürüyüş yapmıyorum acaba bebiş mı ödem tutuyor ne dersiniz 🤦