Mina40 siteden almıştım ben dogum yaptıgım hafta basvuru yapmıştım.ev geliyor kargo ile ozman kargo ücretini ödüyorsunuz. Ama ben gider alırım derseniz belli bayilikler var secim yapıyorsun gidip ordan alıyorsun. Ben 2021 eylülde 30 TL gibi bir rakam vermiştim heralde