Seyhan494 Gerçekten kız bozar oglan düzer derler sanırım doğru kız bebegim olacak ve koltukaltı genital bölge hatta boynumda bile kararmalar oldu sizinde öyle mi dogumdan sonra geçer mi diğerleri yine çok görünmüyor ama boynumdaki kararmaları bir çok kişi fark etti bile üzülüyorum
Melekecre Seyhan494 erkek cinsiyeti koltuk altım feln karadi zmNl dahada kararır,kızımda da olmuştu,kafanıza takmayın çünkü geçiyor,
Bircicekanne Seyhan494 gebeliklerde hormonlardan kaynaklı kararmalar olabilir cinsiyetle bağlantılı değil doğumdan sonra geçer yüzünüzde kalıcı olmaması için dışarı çıkmadan güneş koruyucu kullanmanızı öneririm
Kukulikukuli12 Seyhan494 yoooo ilk kızımda aşırı yüzüm leş gibi lekeydi. Son 3 ayım yaz günün denk gelmişti güneş kremi kullandıgım halde maf oldu. Dogum sancısı cekerken anneannem refakatcım Dı geldi sacımla dua okuyarak yüzümü sildi gitti sildiği yerler 🤭 bana hurafe gelıyordu ama 🤷 Şimdi 22 haftalık yine kız bebeğe hamileyim asla yüzümde lekelenme yok 🤷😇
Seyhan494 Humeyraa23 Nili4321 güneş kremi kullandım dışarda uzun kaldıgım zamanlarda ama yüzüme uyguladım boynuma uygulanmamıştır açıkcası
Seyhan494 Melekecre bu kıvrım yerlerinde kararmalar oldu çenemde de kızarık lekelenme oldu sürekli krem sürüyorum oraya ama geçmiyor umarım dogumdan sonra geçer
Humeyraa23 Güneş kremi kullandınız mı ? Doğum sonrası o lekeler kayboluyor canınızı sıkmayın bebek cinsiyeti ile ilgili değil yükselen hormon düzeyi ile ilgili lekenmeler
Seyhan494 Kukulikukuli12 ilk başlarda benimde yoktu 26 28. Haftadan sonra başladı şuanda da sondayız 39+2 bugün kuaförümde boynumu söyleyince iyice kafama takıldı
Nili4321 Seyhan494 yüz boyun kulak arkası hatta açıkta kalan tenizimin her yerine her zaman yapmalıyız hele hamileyken ekstra dikkat etmek gerek
Melekecre Seyhan494 geçmiyor boşuna uğraşmayın,doğum yaptıktan sonra düzeliyor ,yaşadım biliyorum o yüzden diyorum hiç uğraşmayin takmayın, hamilelik bu herşey oluyor,
Gunes17 Seyhan494 her gebede kararma olur ben erkeğe hamile kaldım 2 kez hepsinde karardı ama doğumdan sonra hemen geçti
Seyhan494 Gunes17 demek ki cinsiyetten degil inşallah benimde geçer 😊 diger yerleri duydum ama boynumda olunca benim şaşırdım boyunda kararma olacağını düşünmemiştim
Seyhan494 Gunes17 çenemde de kızarıklık oldu günde 2 3 kez krem sürüyorum ama asla geçmiyor azalmıyor oda hamileliktendir umarım dogumdan sorna geçmezse zaten doktora giderim
Hlmylmz_69 Seyhan494 iksindede kararmam oldu yüz lekelerim oldu ama dediğin gibi koz çirkinleştirir erkek güzelleştirir diye duymuştum bende
balevlatlarim3535 Seyhan494 ben cinsiyetle alakası olmadığını tamamen hormonel olduğunu düşünüyorum. Kızımda hiçbir cilt sorunum yoktu. Şimdi oğlum olacak çenem sivilce dolu dudak üstü bıyık bolgem karardı biyigim varmış gibi
Mummumlilo Benim yüzümde hiçbşy yok ama boynum fazla esmerleşti yüzüme hep güneş kremi sürerim boynuma falan sürmem ama sürmek gerek demekki kızım olacak bu arada