Doğumumdan bir hafta sonra falan sürekli akıntı vardi sezeryan yerinde acile gittiğimde sıkıntı yok dediler doğum sonrası 43. günde aşırı şişkinlik oldu oturup kalkamıyordum bile ykme doktora gittip sıkıntı yok düğüm yeri dedi ertesi gün de orası patladı ve öyle rahat ettim tavsiyem ilerlemeden sizi ameliyat eden doktorunuza gidin