6ay önce düşük sonrası uyuşmazlık iğnesi olmuştum. Şimdi 11haftalık gebeyim ve 6.haftada lekelenme olunca o gün de iğne yaptılar. Yine de pozitif çıktı. Bilinen bir yanlı, “iğne olunca pozitif çıkar” tam tersi negatif bekleniyormuş arkadaşlar. İki kez iğne olmama rağmen pozitif olmasına doktorum şaşırdı. Titrasyonlu test yani oran istedi doktor. POZİTİF ½ çıktı. Kendi doktorum tatile çıkmış. Var mı pozitif olup oran testi yaptıranlar anlayanlar? Oran yükselince 1/30 lara vs bebeğe kan veriliyor ya da erken doğum bile yaptırılıyormuş. Tırstım iyice. Pazartesiye perinatoloji randevum var inşallah doc.dr olan perinatoloji doktorumuz yardımcı olur rahatlatır bizi.