Gunay_2412 26 haftalik hamileler nasil gidiyo ne gibi sikintilarniz var sorun yawiyomusunuz bu donemde
Yyemus Gunay_2412 elhamdülillah büyük bir sorunumuz yok🤲 arada sertleşme oluyor bebek toplanıyormuş gibi o da normal herhalde😁 sabahları uyanırken kendimi yataktan zor kaldırıyorum sanki ağırlığı hissediyorum artık. Allah sağlıkla hayırla kavuşmayı nasip etsin hepimize inşallah🌸
aslanprenses_ Gunay_2412 bugün 26. Haftaya girdik. İyiyim sadece geceleri bazen sırt üstü dönüyorum o zaman sırtım ağrıyor sabahları uyandığımda. Yavaş yavaş ağırlaşmaya başlıyorum galiba. Oturduğum yerden uzandığım yerden bir yerden destek almadan kalkamıyorum artık 😅😅 yemeği de az az sık sık yediğimde mide sıkıntısı çekmiyorum bir anda çok yediğimde ağır geliyor. Kızçem bu aralar çok hareketli sağlı sollu tekmeler yumruklar arada canımı acıtıyor. Şükürler olsun iyiyim sen nasılsın?
Mavigozunannesi Gunay_2412 25 haftadayim 3. Gebelik ama zor vajina ağrısı var karnım büyümedi henüz zorlayacak kadar ama bana zor geliyor Dr a dedigimde 3. Doğum olduğu için diuor ilk aylar bel ağrısı çok vardı o gecti vajina ağrısı başladı dönerken otururken çok ağrıyor sürekli idrar hissi var az enfeksiyon vardı öyle yuvarlanıp gidiyoruz 1 ay oldu görmeyeli
Sesssi Gunay_2412 ayaklarım çok yanıyor sabah kalktığımda yürürken acıyo akşamları aşırı sıcak basıyor nefes alamıyorum gibi 😕
Gunay_2412 Yyemus wimdiye kadar serkaljli pesser aparatli olmama ramen galiba nanaydi wimdiden sonra bawliyo asil zorluk bende cok agirlawtigimi hiss ediyorum
Gunay_2412 Yyemus toplanma bendede oluyo ya onada ayri bi post acicaktim siz boyle diyince rahatladm😁
Gunay_2412 aslanprenses_ yaa bendede sirt agrilari bawladi bu haftadan galiba bundan sonrasi daha zor olcak inwallah saglicakla kavuwalimmm zaman hem cabuk gecsin istiyorum hemde gecmesin istiyorum korkuyorum dogumdan🥲
bernayerli Gunay_2412 benim de oluyor o sertlik, ama ben sadece sertlik hissediyorum toplanma gibi, baska bisey hissetmiyorum, bebeğin hareketini bu zannediyorum, özellikle oturup kalktıgımda ve yürürken oluyor
Gunay_2412 Mavigozunannesi bendede ilk hamilelik ama ic karnim geniw o yuzden karnim kucuk duruyo ama artk agir bir weyler tawidigimin cok iyi farkina variyorum🙃