Ebus2045 FatmaDkmts yok yani asla gidemezdim çünkü çok riskli haftalar artık doğuma çok yakın ben 35 te kısa mesafe yola gidip 36+1 de doğum yapmıştım şuanda 2. Ye 30 haftalık hamileyim en fazla 32 den sonra hiç bir yere gitmeyi planlıyorum
Rmysarft FatmaDkmts yaa sana çok zor olur uzun süre oturduğun için bacaklar davul givi oluyor ayaklar şişiyor bacaklar ağrıyor mola versen de insan uzanmak istiyor 30 haftalıkken çıkmıştım uzun yola zordu şimdi hayatta çıkamam gördüm bi kere o zorluğu 😂
_tuuggcce_ Çok önerilmiyor sanırım. Kendimde gidemem, gözüm almaz ama en iyi doktorunuz bilir tabii ☺️
FatmaDkmts _tuuggcce_ benimde gözüm yemiyor açıkçası en yakin arkadaşımin kınası var onun için sorayim bi sizlere dedim
Cansu4559 28 den sonra önerilmiyor ben 31 deyken 8 saatlik yolculuk yaptım bişey olmadı. Özel aracımızla gittik yolda tuvalet için fazladan durduk
FatmaDkmts Cansu4559 bizde özel aracimizla gitmeyi düşünüyoruz ama çok fazla dayanacagimi sanmiyorum hele bu sıcaklarda
FatmaDkmts dilay_06 gidemeyeceğim sanırım yinede sizlere bi sorayim giden var mi yolculuğu nasıl geçti diye 😊
_tuuggcce_ FatmaDkmts ben yanlış hatırlamıyorsam 29.-30. Haftamda sormuştum benim doktorum acil bir şey yoksa gitmemi tavsiye etmedi ki benim yolum 3-4 saatlik yol toplamda
FatmaDkmts Gunes17 büyük ihtimal sizin dediklernize göre izin vermez gibi canım ben en iyisi hic sormayayim gitmeyeyim 😊
FatmaDkmts Ebus2045 en doğrusu bu zaten canım da işte ne bileyim cesaret mi almak istedim giden birinden acaba 😊
FatmaDkmts Rmysarft ben hic çıkmadim hamileliğim boyunca uzun yola da dediğinix gibi sürekli dur kalk yapmamz lazim bu sefer De 12 saatlik yol olacak 20 saat 😊 hem sıcak olacak
Zeynepaksy FatmaDkmts 23 haftalıkken 13saat bodruma gittim kendi aracımızla boş su için ara sıra mola verip yürüyüşler yaptım bir de hafif beslendim bir sıkıntı yaşamadım çok şükür doktorun gidebilirsin demişti
FatmaDkmts _tuuggcce_ o kadar yola bile izin vermiyorlarsa bana hiç vermez simdi bir durduk yere doktordan azar yemeyim 😂