6+4 haftalık hamileyim kahverengi leke geldi çok korktum ağrım yok idrarimi yaparken idrarımla birlikte kum tanesi kadar birşeyler gidiyor ama her zaman olmuyo her idrarda değil yani acile gittim kan ve idrar tahlilleri yaptı doktor sonuçlarımın iyi olduğunu söyledi idrarımda sadece az enflasyon çıkmış bthcg hormonumda 6bin küsürdü ultrasonda baktı kesem gözüküyor bebek fazla gözükmüyor gölge gibi hala şu an leke bazen geliyo korkuyorum ne olabilir bu progesteron verebilirim dedi sonuçlardan sonra vermeme gerek yok dedi