tunamomm En baştan beri hep bir iki hafta öndeydi. Ama doktorum bu çok anlamlı bir şey değil diyordu. Olur öyle diyordu. Ama bu hafta ben de gerçekten şaşırdım 2500 deyince. Çünkü hem sisman bebek sevmem ne yazık ki. Hem bunu hiç saglıklı bulmam. Korktum sınırları aşarsa diye. Şekerim falan da yok demek ki iyi besleniyorum ya da genetik dedim. Normal doğum da istediğim için kilosunun çok olması beni tedirgin eder. Normal sınırlar içinde olsun hatta alt sınıra yakın olsun tercih ederim. Çıkınca besler büyürüm ben o ponciği nasılsa.