Bittersweet 12 aralık benimde 38+2 haftalığım dün kontrol vardı çatı muanesi yapmadı nstde sancı çıkmadı 15 günün var ama her an bekle artık dedi hurma yememi önerdi , bilmiyorum sancımda yok yani yada arada hafif ağrılar yalancı sancı oluyorda ben mi anlamıyorum hayırlı doğumlar inşallah hepimize 😊