Neslihankrhmt
Canım bana ilk teşhis koyduklarında 12 yaşındaydım.Kilo problemim yoktu ama ilaçsız regl olamıyordu. Regl olunca da kesici ilaç kullanmadan reglim durmuyordu. Yıllarca tedavi gördüm.
Çeşitli doktorlara gittim erkenden çocuk yap dedi çoğu doktor.
Vücut yağ oranı %32 nin altına düştüğünde regl düzeliyor. Kendimde diyetisyenim ve beslenmemi değiştirdim .
Bebeğim 1 yıllık evliyken biz beklemiyorken kendiliğinden oldu asla ve asla çocuğum olmayacak diye korkma.
Ben yıllarca bunun korkusuyla yaşadım daha küçük yaştayken ilerde çocuğum olmayacak diye kabullendim.
Çok şükür hamileyim.
Rabbim sizede nasip etsin inşallah