Gltnmhmt Kızlar ben normalde bu uygulamada son adet tarihime gore 22+1′im ama e nabizda 23 haftalık diyor hangisi doğru sizce 🤷
Gltnmhmt Zehrabal1 e nabiza girin akıllı asistan var ona tıklayın sağ tarafta bebek işaretine tıklayın
Zeynep_ze Gltnmhmt 22+1 demek 22 haftanın bittiğini artık 23e girildiğini belirttiği için e nabız direk 23 hafta siye gösteriyor ikiside doğru yani