ames27 merhaba anneler size bir soru soracağım çoğul gebelik yaşayan ama ikili üçlü tarama testi yapan ve yapmayan var mı ? Dr size ne önerdi, siz mi istemediniz Dr mu önermedi ?
gamzecgr ames27 ikiz benim doktorum ikili taramayı yapalım dedi yine bir problem gözükmezse 3lü ve 4lü taramaya gerek zaten kalmaz detaylıya gireceksin dedi zaten ikiliyi yaptırmıştım bir sıkıntımz çıkmadı şükür ama taramada ölçüm yapıyor yine de ense ve burun kemiğine ayrı ayrı bakılıyor o da önemli belirleme de sadece kan sonucu ile risk ölçülmüyor çünkü
damla097 ames27 hiç bir test yaptırmadım kesin sonuç vermediği için kendimi ve bebeğimide strese sokmak istemedim sadece detaylı yaptırdım
ames27 gamzecgr benim dr kontrol esnasında burun kemiklerini gördüm ense kalınlıkları gayet normal demişti ben çoğul gebelikte taramaları pek önermiyorum kesin sonuç vermiyorlar yanılma payı oluyor dedi bende devamını getirmedim çünkü bu Doktorum ilk çoçugumunda doktoru ozman da bana dedi burun kemiğini gördüm demişti yüne önermemişti ama ben ozman istemiştim bunda istemedim geçenden böyle sohbet ortamında aynı dr doğum yapan hastasının bebeği down sendorumu çıkmış ama o hiç bi şekilde ben test vs istemdim diyor
gamzecgr ames27 evet doktorlar Farklı tavsiyeler verebiliyor ama ense ve burun ölçümlerine baktıysa zaten dediğiniz gibi yaptırılmayabilir belki de detaylı da olucak zaten
gamzecgr ames27 17. Haftadayım 14. Haftaya kadar kanamalı geçti ara ara o yüzden rapor aldım yatıyorum ikiz gebeliklerde kanama durumu daha fazla olduğundan ben de yaşayınca ekstra dikkat ediyorum mecburen onun dışında işte sıcaklar karnım erken büyüdü bel ağrıları direniyoruz 😂 sizin ne kadarlık
ames27 gamzecgr çok geçmiş olsun inşallah kolay geçirirsin bende haftalık iğne proloton depot kullanıyorum benimde ilk haftalarda kese içinde kanamam oluyordu benim kuyruk sokumumda feci ağrı var günlük yaşantımı mahvediyor ve çok zor geçiyor ve sıcaklar ve sıcak basması hava 39 ise sen 70 derecesin okadar kötü 🥵biz çok şükür 28+2 deyiz yarın kontrolümüz var
ames27 damla097 ben ilk çoçuğumda ikili ve üçlüyü istedim Dr gerek duymamıştı ama ben biraz pinpirikli olduğumdan istedim bunda da Dr um kesin sonuç alamayız deyince devamını getirmedim
gamzecgr ames27 maşallah karnın büyüdü tabi iyice sıcak basar hepten Allah sağlıklı sıhhatli kucaklarımıza almayı nasip etsinnn inşallah 🌸cinsiyetleri ne ❤️
damla097 ames27 tamamen insanı strese sokmaktan başka bişey değil birde pimpirikliymişsiniz iyi ki yaptırmamışsınız detaylıda belli oluyor her şey zaten :)
ames27 gamzecgr aslında tam tersi karnım pek büyümedi ben zayıflarım hamile kaldığımda 🤗 doğum sonrası felaket kilo alıyorum 85le hamile kaldım şuan 81 kiloyum 70lwre kadar düştüm yani 🙂
ames27 damla097 yani bilemiyorum aslında ama rahatlıyor insan sonucu görünce bunda da Dr güvendiğim için burun kemiklerini gördüm deyince devamını getirmedim
gamzecgr ames27 benim erken büyüdü ya gören 6 aylık sanıyor çatlamaya başladım 🥹 ama kendi kilom iyi allahtan 61 le kaldım 64 üm şimdi gerçi iyi sağlıklı olsunlar da gerisini biz hallederiz kiloymuş çatlakmış artık napalım
ames27 gamzecgr Allah yardımcın olsun erkek çocuğu çok zor bende bitane var rabbim uzun sağlıklı ömür versin hiç korkmuyorlar hiç laftan. Anlamıyorlar çok yaramazlar ve çok kirliler yada benim oğlum çok pasaklı kirli daha çok söylenecek söz var ama yine de şöyle dönüp bi anne deyince herşey bitiyor 🥰 bende öğrenince hep dedim bi kız bi oğlan olsun diye çok şükür sağlıkl doğsunlar gönlümdeki oldu