Mucizem24 Devletteki doktorunuzun yaklaşımı,ilgisi,bilgisi,tecrübesi nasıl buna göre karar verin. Ben özele gidiyordum ,denemek için devlete gittim,doktoru çok beğendiğim içinde özeli bırakıp devlette devam ettim ve doğurdum,çokta memnun kaldım.Cebimden 1 kuruş çıkmadan iyi bir doğum ve çok iyi bir hizmet gördüm