ikiprensannesi__ Oglusumkizim galiba benim ✋ 35+1 im sezeryanim 28-1 i arasinda gün verecekler henüz gün almaya gitmedim bakalım ne zamana denk geleceğiz 🤭
1prensesannesi_ Oglusumkizim bnde 36+4 haftalık hamileyim gün alamadım bnde agustosun sonunda doğum inşallah ama ne zaman gelicek bilmiyorum 🥺😥