Lilbaby hamileliğimi rahat geçiriyorum asla tatlı istemiyor canım önüme gelmişse yerim getirmezlerse canım istemez bile. Tursu cok severim. Deli gibi yiyiorum. limonu tuzlayıp yemek favorilerim arasında. Bulantılarım yaklasık bir ay kadar sürdü ve gecti 9. Haftamdan beri cok rahatım. 15 haftalığım suan ve hamile olduğumu unutuyorum o kadar rahat geçiriyorum. Herkes güzelleştin bebeğin erkek diyordu; 11. Haftadan beri erkek diyor doktorum. Gecen haftada ultrasonda erkek olduğuna dair pipisini verdi 🙈 ablam deli gibi tatlı yiyordu 22. Haftasına kadar kustu ama erkek 🤭 belirtilere göre kıyaslamak imkansız bence tuttuysa şans 👼🏻😂