Seyda2022 benim doktorumda sezeryan diyor ama benim kilom var, tansiyon sorunum var ve gebeliğim 8 sene sonra oldu normap şartlarda olunsa bile uzun süre beklenen gebeliklerde normal doğumu pek yaptırmıyorlar zaten. Ama buna rağmen herşey yolunda ilerlerse 38 sonrasını bekleriz dedi gelişimi zaten geriden geliyor bir sorun yoksa karnında kalması riske sokmayacaksa beklemek daha iyidir. 38 hafta güzel bir hafta illa 38+lar olacak diye bir durum yok fakat doktor içinize sinmiyorsa değiştirin. Ben 32. Haftada baştan beri takipli olduğum doktoru değiştirdim. Bi suyu normal dedi bi gelişim 3-4 gün geride sorun olmaz dedi bi ciğer geliştirici iğne yazdı diğer geldiğinde getir vuralım dedi bi bu suyla 36-37 haftaya kadar idare etmeye çalışcaz dedi hepsini aynı gün kontrolünde söyledi. Benim içime kurt düştü ve ertesi gün doktoru değiştirdim yeni gittiğim doktor ciğer geliştirici en son konuşacağımız konu çünkü suyun normal görünüyor kan akımı normal ne zaman bebeği 1 hafta içinde doğurtalım diye konuşuruz o zaman iğne düşünürüz çünkü iğne bebeğin hareketlerini etkiliyor oda bebeği strese sokuyor ve daha erken almak zorunda kalabiliyoruz dedi. Son gittiğimde artık 36 haftalık oldun iğnenin bir gereği kalmadı dedi
36 haftada 2200 civarıydık bizde 37de kontrolümüz var bakalım 🥹