yildizzzz16 kızlar aranızda kartal vera hastanesine giden orada doğum yapan var mı doğum süreci hk bilgi verir misiniz hangi doktora gidiyorsunuz🥰
Kbr_asel Ben ilk çocuğum da orda doğum yaptım çok memnun kaldım inşallah ikincisini de orda yapmayı düşünüyorum
yildizzzz16 odaları falan nasıl bende didem hanım takipliyim çok memnunum ama hastanenin kücük olmasından endişeleniyorum