AysenurSarikaya evet ücret farkı oluyor . Aramızda hafta olarak çok yokmuş peş peşe doğum yapacağız galiba 😊 aylin hanıma ben yeşim hanım bu hafta izinli olduğu için gittim , o da rapor almak için bebeğe bakalım diye ben söyledim , resim konusunda renkli çoğu yer vermiyor nedense . Kilosunu hafta uyumunu söyledi . 18 inde yeşim hanımda randevum var . Said’e hanıma gelirsek hiç bilmem birşey de duymadım 😊