Anneadayi0404 Kızlar normal doğum yapıp hemoroid sorunu yaşayan var mı ve 16. Günümüz dikişlerim hala ağrıyo neler yapıyorsunuz oturarak duş almaktan kendimi temizlemekten korkuyorum aysını yaşayan var mı
Kukulikukuli12 Anneadayi0404 bende de baş parmak aldar hemoroid vardı. Krem kullandım 2 günde söndü ama ben 5 gğn kullandım tekrarlamasın diye. Procto glyvenol eczaneden vermişlerdi. Sabah akşam kullandım. Duşuda hergün ayakta duş aldım. Yoksa dikiş ipleri duruyor batma yapıyordu cok fena yürürken bile. 23.günden sonra dikişleirm düştü benım
Bernasnli Anneadayi0404 ayy bunları gördükten sonra korkuyorum ya en iyi seçenek sezaryen gibi geliyor. Allah kolaylık versin size
Gulsenvarol Anneadayi0404 Bende ilk dogumumda çok çektim ondan sarı kantaron yağı gerçekten çok işe yarıyor birde dikkatli beslenmek tabiki ben sarı kantaron yağı sayesinde bir haftada kurtuldum Anneadayi0404
Anneadayi0404 Kukulikukuli12 bende krem kullanıyorum kabız olmuşum lavaboya çıkamıyorum çok ağrıyor ya
incitanesi__ Bernasnli yoo korkmana gerek yok hayatım bende normal doğum yaptım 2 saat sancı çektim keside oldu dikişimde 3-4 taneydi ve ilk günden sanki hiç dikiş yokmuş gibiydim çok rahat oldu herşey şuan 50 günlük bebeğim ve ikimizde mutluyuz 🌺
Anneadayi0404 Gulsenvarol bende aldım şimdi kullanacam birazdan normal doğum dikişinede sürecem ikisine birden inşallah geçer
Anneadayi0404 Mervesultan kullanmadım bişey şimdide hala ağrıyor normal doğum dikişi bu kadar uzun mu sürüyor ağrısı 16 günlüğüz
Deletedmom0071 Anneadayi0404 doğumdan sonra 6 ay çektim o hemoroidi sonra hiç olmamış gibi kayboldu. Dedim oh rahatladım taaa ki 3 yıl sonra hamile kalana kadar. Kabus gibi hortladı yine. Siz siz olun geçti falan demeyin ikinci hamileliğinizden çnce doktora gidin ve hallettirin 😩😭
Mavi3475 Anneadayi0404 Benimde wardı daha önce aralıkta ameliyat oldum şuan hamileyim inşallah bidaha tekrarlamaz azdığı zaman acısını bilirim çok kötü tuvalette fazla oturmayın nemli tutmayın orayı bide hemoroid dışardaysa çok fazla yürümeyin daha kötü yapıyor bide tuvalate gittiğinde parmağınla onu içeri sokmayı dene bi kaç kere yap ayağa kalk sonra banyoda sıcak su tutt rahatlarsın bi kaç gün dene geçer
Anneadayi0404 Mavi3475 hamileyken çıkmıştı parmağımla ittiriyordum içeri ama şuan yeni doğum yaptım dikişlerim ağrıyor normal doğun dikişim ne tarafta Onuda bilmiyorum çok yanıyor hemoroide olunca dayanamıyorum iki acıya 😒😒
Deletedmom0071 Anneadayi0404 o öyle olur tabi ki ilk zamanlarda bende de öyleydi. Dikiş ağrıları geçecek ama hemoroid geçmiyor onu demek istiyorum…
Mervesultan Anneadayi0404 sürmüştü benim hatırladığım ama o günlerde hem hemoroid hem dikiş olduğu için ikisinin ağrısını karıştırıyodum ben
Bulbulyuvasi Zeytinyağı iç ben kabız olmuştum 🥴 batikon sür benim yaralarım kabuk bağladı heralde kaşınıyorum sürekli