Merhaba kızlar ben geçen hafta gebe olduğumu öğrendim ve ikinci gebeliğim oluyor ilk hamileliğimden kalma göbek çatlak ve sarkmalarim var içimi bı korku kaplıyor acaba aşiri şekilde mi kilo alırım yoksa çatlaklarim daha çok mu çogalir ve sarkmam artar mı bu konuda bilgisi olan tecrübesi olan korkumu yaşamayayim diye önerisi olan var mı yani ben ilk hamileliğimde 5 aya kadar kimse hamile olduğumu bile anlamıyordu ama şu an gobeğim var ve kendime bakınca daha ilk ayda boyleysem 9 aya kadar çok kötü olurum diye düşünüyorum