Benim tercihim bagi neo oldu. Kabin boy , çift yönlü ve hafif oluşu cazip geldi. Ana kucağı alarak ilk 6 ay kullanıma uygun hale geliyor gerekli aparatlarında içerisinde ekstra almaya gerek kalmıyor henüz kullanmaya başlamadık ama memnun kalacağımızdan emin 🙃