Merhabalar 19 Temmuz da regl oldum döngüm 26 gün sürüyor düzenli regl oluyorum sonraki reglimin 15 i gibi olması lazım normal şartlarda.. yumurtlama dönemim 30 31 Temmuz arasıydı diye düşünüyorum. O tarihten sonra aşırı şişkinlik ve gaz oluştu sonrasında 4 ağustosta da kasıklarımda tek bir noktada dinmeyen bir sızı oldu çok nadir kendini yoğun hissettirdi ama iki gün boyunca sürdü ve o sızı olurken gecesinde adet sancısı gibi karnımda bi boşluk hissiyatı oluştu benim reglim ağrılı geçmez sadece hafif o boşluk hissi olur o da regl olduğum gün olur sadece. Ama o hece öyle hissettim. Şişkinliğim hala devam ediyor kaşık ağrım geçti. Midemdeki gazdan dolayı mide bulantısı hafif oluyor ama iştahım güzel idrarımın rengi bazı zamanlar koyu darı oluyor reglime yaklaşık 8- 9 gün var ağrılarım dindi şuan gaz haricinde pek bi hissiyat yok. Yumurtlamadan sonra böyle şeyler yaşayıp hamile olduğunu öğrenen var mı acaba?