Melike_Sari34 Hastane çantası hazırlıyorum da Doğumdan sonra hangi hasta bezi kullandınız ? Ve kaç beden almalıyım ?yardımcı olursanız çok memnun olurum :)
TheMuhtesem Melike_Sari34 ben 168boy 68kiloyum. Göbeğim baya çıktı ama bedenim şuanda medium, hastanedeki ebeler L al dediler herhangi bir ödem durumuna karşı.
Kahveseverr Melike_Sari34 Neler koyuyorsunuz çantaya fikir olsun bizede 33-1 birimde bende başlamayı düşünüyorum
Jesca Melike_Sari34 kesinlikle depend öneriyorum uzerinde kilonuza göre hangi bedeni seçmeniz gerektiği yazıyor
ASELHAN Ben depend almıştım o zamanlar M bedendim M aldım şimdi ikinciye hamileyim L oldum L alacağım
Melike_Sari34 Yazmelegi_ Melike_Sari34 Şuan 32+6 64 kiloyum doğumdan sonra kullanacağım için kaç beden almalıyım yinede ?
Melike_Sari34 Yazmelegi_ Şuan 32+6 64 kiloyum doğumdan sonra kullanacağım için kaç beden almalıyım yinede ?
Prensesannesi14 Melike_Sari34 ben almadım wala hastaneden aliyordim hep malum iki gün hastanede yattım suni sancı yedim gidip geliyordum oralarda artık mekan sahibi gibi bilseudim kendim doğum odasına gidip alıyordum dolaptan belki o iki günde on yirmi tane kıllanmışimdir bişey de demediler hiç