glsnsglm benım bebeğim kızdı. Bende düşük tansiyonluyum sizin gibi 9/6 - 8/5 cıkardı. Sancınız yok. Benım 41.haftaya kadar sancım böyleydi yani yoktu 🤣😄 suni snascı ile dogum yaptım normal.
Alttaki çizginin 70 üzeri düzenli olması laızm ki doguma alsınlar. Benım 20 nin üzerine asla cıkmadı