Aglryz Merhabalar 25. Haftanın içerisindeyiz bu aralar su bile içsem aşırı şişkinlik oluyor. Hele yemeklerden sonra çok fazla şişiyorum. Çok fazla yememeye çalışıyorum ama fayda etmiyor. Aranızda bu durumu yaşayan var mı ne önerirsiniz
Sesssi Aglryz Bende aynı durumdayım özellikle akşamları yesemde yemesemde nefes alamıyır gibiyim bir oraya bir buraya dönüyorum otursam olmuyor gezsem olmuyor bu defada ayaklarım yanıyor üzerine basamıyorum😕
Star502 Aglryz aynı sorunları yaşıyorum 29 haftalık oldum süreli aynı şikayetler var bende de ne yesem ağzıma kadar dolu gibi oluyorum 😞