Benim de 12.haftada kanamam olmuştu yatış verildi herhangi bir sıkıntı yoktu bebekte ve rahimde ya da etrafında kanama görülmedi tedbir amaçlı progestan kullanıyorum halen daha lekelenme şeklinde devam ediyor ctesi takrar hafif kanamam oldu tekrar gittim yine bi sıkıntı yok bazı gebeliklerde bu yaşanabiliyormuş progestan devam 14.haftaya girdik bakalım ne kadar devam edecek