tugcenurparto Arkadaşlar ben epilepsi hastasıyım ve lamictal 50 mg kullanıyorum. Gebelik planladığım zaman doktorum en uygun ilacın bu olduğunu söylemişti ve buna geçmiştik. Sizlerde de gebe kalıp lamictal kullanan var mı? Varsa sorun yaşadınız mı?
Esmaars tugcenurparto bende epilepsi hastasıyım ve gebelik düşündüğüm zaman doktorum lamictale geçirdi beni . Su an 34. Haftadayım dördüncü aydan sonra nobetlerim olduğu için lamictale ek olarak tegratol ekledik . 21. Haftada detaylı ultrasona girdim yarık dudak veya yarık damak gözükmedi çok şükür . Epilepsi hastaların da lamictalin etkisi yok denecek kadar azmis . Bir çok doktorla profosorle gorustum ve zaten sizin dozunuz da çok az . İçinizi rahat tutun Allahın izniyle bişey olmaz inşallah.
tugcenurparto İlaç prospektüsünde, ilaç kullanımında gebeliğin ilk 3 aylık döneminde dudak yarığı olma riski biraz artıyor yazıyordu. Biraz tedirgin oldum açıkçası.
tugcenurparto Esmaars Çok şükür Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım. İçim rahatladı valla çok teşekkür ederim ☺️