Merhaba
Tüp bebek tedavisiyle şu anda 5 haftalık hamileyim. Tüp bebek sürecinde embriyomuza genetik analiz de yaptırdık herşey normal çıktı. Eşim illa bi doktora muayene olalım istiyor henüz ultrasonla muayene olmadım cünkü daha çok erken diye. Öncesinde de doğal yolla hamile kaldığımda boş bebelik yaşadığım için şimdi muayene olurum ve sadece kese görünürse strese girerim diye kararsız kaldım açıkcası. Sizler ne önerirsiniz.