Denizinannesiii34 Kızlar dünden beri doğru düzgün harket etmiyo sanki dün akşam baya sinirliydim bağırdım falan bağırdıkça karnım gerildi belim ağrıdı harket etmeyince bi süre korktm 3 paket cikolta yedim son çikolatadan sonra az bisey rahmim orda bisey patlarmış gibi oldu çok vurduğunu hissedemedim bu sabah da öyle oldu ne hareketlendirir başka bisey olduğunu yada nerden anlarim 1grm kan bisey gelmedi agrım hiç yok ama dün gece 9dan 3e kadar bel ağrısı çektim
Htccprz Denizinannesiii34 onlar tahminimizden dha güçlüler canım emin ol,bağırıp çağırmakla bir şey olmaz inşallah,yine de stresten uzak durmak gerekir 🤗 kalbinizi ferah tutun bir şey olmamıştır kuzucuga😊
Denizinannesiii34 Bugün bi agrım yok göbek altında sanki pırt yaparmış gibi affedersiniz patlamalar oluyo bebeğimmi acaba
Denizinannesiii34 Yasemindemirtas 22 +1 ama 20 haftadan beri vurmasını net hissediyodum dün de öyle bağırınca bağırdıktan sonra böyle oldu oyuzden endiselendim