betuss12 Merhaba kızlar yarın tam 32+0 oluyorum ve çalışamaz raporu alıcaktım fakat doktorum izine çıkmış farklı bi doktor verir mi raporu
Mrsfly betuss12 yazar tabi benim doktorum özel kliniği var sgk anlaşması yok diye bende başka doktora yazdıracağım bu perşembe
defnezumram betuss12 özel miydi doktorun izne çıkınca genelde başka bi hekim verebiliyor bende aldım perşembe günü kendi doktorum verdi ama bekledim ben bebeği görmek için sezeryana gitmişti asistanı verecekti yoksa bana
Bestegeren betuss12 kızlar peki bu 4aylık doğum iznimizde sigortamız yatıyor mu? Yoksa sadece devletten aldığımız para mı var?
betuss12 Ececec teşekkür ederim ikilemde kaldım vermezler felan benim şansıma kalırım öyle diye korktum 37. Haftama kadar da riske girmek istemedim😂
Kadersss Benim rapor alacağım gün doktorum kaza geçirmişti bende o hastanede başka doktora gittim ve rapor yazılması gerektiğini fakat doktorumun bugün hastanede olmadığını söyledim yazdı hemen
koalamom_ çalışamaz ya da çalışabilir raporu tam 32+0 da mı alınmalı yoksa 32. Haftanın içinde herhangi bir gün alınabilir mi
Kadersss koalamom_ evet ben 32 de gidip çalışabilir raporu aldım 36 da çok ağırlaştım gidip 36 haftada çalışamaz raporu aldım
Mrsfly Bestegeren eğer işveren o süreçte maaş ödemez ise yatırmıyor diye biliyorum, benim işyeri ödediği için sigorta primi de yatacak sonra sigortadan gelen toplu rapor parasını işverene vereceğim.