Guzelszn27 Bayanlar merhaba afedersiniz çok aşırı bağırsaklarında gaz oluyor 7 haftalık gebeyim .karnım öyle şişli sanki 16 haftadayız.yani nasıl besleneyim yediklerimiz içtiklerimizden mi böyle oluyor ne yapacağımı şaşırdım
Aysee1123 Guzelszn27 O haftalarda öyle oluyor normal bir durum azcık birşey yeseniz bile şişiyor rahatsız oluyorsunuz geçiçi bi durum ona pek yapacak birşey yok. Siz yinede az ve sık sık yemeye dikkat edin fazla yüklenmeden yani
Aykem Guzelszn27 bendede öykeydi 5 haftalık hamileydim sanki 15 haftalık hamile gibi ama sonra indi. Çok güzel bir beslenme proğramı yaptım mesala şuan 23 haftadayım herkes şaşırıyor karnın yok diye
Aykem Guzelszn27 bir diyetisyenle çaliştim bir ay bana cok iyi geldi. Şimdi 23 haftalığım 5 kilo aldım. Yine dikkat etmeye çalişiyorum. Son 3 ayım kaldı şişecem zaten🙂