Sbhtzmn Tugbacan oglumda tansel kavut a gütmiştim denipolde. 2 yaşında suan oglum o doktor hala orda mı bilmem
Rvydkaratas Tugbacan Bende mayısta Denipol Hastanesi Tansel Kavuta gittim kendisi hala orada çok memnun kaldık
Ebruozyolcu Tugbacan ilk kızımıda ultra parkta yaptırdım bunuda orda yaptırdım 10 gün önce çokta memnunum doktordan
Ebus2045 Tugbacan ilk oğlumda çağrı güvene gitmiştim memnun kaldım 2. Ye hamileyim bunda Nazan başak hanıma gittim ama ikisi arasında kıyaslarsak çağrı bey daha iyiydi