reinamm kişiden kişiye değişir kuzum benim bu olay,bendeki kist durumundan dolayı böyle dedi,belki senin böyle bir durumun söz konusu değil,yanılmıyorsam yapışıklık var demiştin sen,belki sıkıntı bile olmucak istediğin doğum şeklini rahatlıkla yapıcaksın,en iyisi kendi doktorunla konuş bu konuyu,sağlıklı doğsun bebişlerimiz en önemlisi bu zaten