tugcenurparto Arkadaşlar ben epilepsi hastasıyım ve lamictal 50 mg kullanıyorum. Gebelik planladığım zaman doktorum en uygun ilacın bu olduğunu söylemişti ve buna geçmiştik. Sizlerde de gebe kalıp lamictal kullanan var mı? Varsa sorun yaşadınız mı?