minikinsantanesi Kızlar kanımda ve idrarda enfeksiyon çıktı düşük riski var dedi böyle olup düzelen var mı bu bebeğimi de kaybetmek istemiyorum 2 bebeğimi kaybettim lütfen bilgisi olanlar yazabilir mi