HayalYaren Ayshataha bende aynı ilacı kullanıyorum benimde ilk baktırdığımda 4 civarı çıkmıştı ilk zamanlar 1 tane içtim sonra 3 küsura düştü 1 buçuk tane daha sonra baktırdığımda 2.8 di hala 1 buçuk devam ediyorum.senin nasıl ?
Ayshataha HayalYaren benimde 4 çıktı 25 mg bir tane sabahları aç karnına kullanıyorum bugün ilk günüm yeni başladım doktor kullandıktan yarım saat sonra yemek ye dedi iki hafta sonra tekrar bakıcaz kana bebek ilk üç ay anne troitini kullanıyor üç aydan sonra tekrar bakmak gerek bebeğin kendi trotini kullanmaya başladığı an değerler değişiyor canım TÜM GÜZEL ANNELERİN BİLGİSİNE 🤰🏻❤️💙
tomurcukannesi Ayshataha ben hamilelikten öncede tiroid hastasıydım. İlacınızı düzenli alırsanz hiç bi sorun çıkmaz merak etmeyin☺️
Tiredmother Yasmin41 bende 5 haftalıkken öğrendim, bence geciktirme canm başla kullanmaya bebeğin zeka gelişimi için önemli çünkü
Yasmin41 Tiredmother teşekkür ederim canım ya ben de çok tedirginim pazartesi randevu aldım bu sefer ilaç versinler artık başka doktora gideceğim bakalım bu ne diyecek. İlk gittiğim dahiliye doktoru şöyle söylemişti T3 ve Tsh 4 değerinde ikisi de dengede Tsh düşürrsek T3 artar T3ü düşürürsek Tsh artar dengesizleşir buna gerek yok normal dedi çok tuhaf ya böyle birşey duydunuz mu
melkebtt Ayshataha ben ilk gebeligimi ogrendigimde triotim yuksek cikti.. 5 E yakindi yani.. sonra kendi kendine dustu hamilelikte inip cikmasi normalmis ilac vs kullanmadim .. onceden trioit ile ilgili bi hastaligin yok ise hamilelikte normal canim dengede tutmak lazim .
Gamzeciks Ayshataha bende levoriton kullanıyorum. 4küsürlerdeydi başladığımda. 3.30 da fln şuan. Hamileliğimle dozunu arttırdık 50 mg. 2nin altında olması gerekiyormuş değer. Korkulacak bir şey yok. Asıl kullanmaz isen sakıncalı.
Burcinn00 Benim ilk gebeliğim düşükle sonlanmıştı tiroid değerlerim yüksekmiş meğerse şimdi tekrar gebeyim tiroit 8 küsür çıktı doktorum ilaç verdi kullan muhakkak diye
Ayshataha Burcinn00 aynen benimde ilk düşük rabbim inşallah sağlıkla kucağımıza almayı nasip eder canım
Kubrakocerr Ayshataha Bende ilk hamile olduğumu öğrendiğim gün tiroidimi öğrendim yavaş çalışıyormuş hemen ilaçlarıma başladım ama maalesef bebeğim gelişmediği için kürtaj olmak zorunda kaldım. Ama merak etme düşüğün tiroidle hiç bir ilgisi Yok sadece ilaçlarını hiç aksatma benim şuan normale döndü 5aydır ilaç kullanıyorum gebeliğe ve bebeğe engel değil yani
KaderAdnan Yasmin41 benim de düşük çıktı çok dahiliye kaile almıyor ama kadın doğumcu mutlaka ilaç kullanmalısın diyor
Yasmin41 KaderAdnan yarın tekrar dahiliye uzmanına gözükeceğim kadın doğum doktorumla aynı hastanede olan dahiliye doktoruna. En azından o kadın doğumcumu kötülemez ve bence ilaç verir diye düşünüyorum 4,3 Çıkmış önemsemedi şaka gibi 3 altı olan bile kullanıyor
Zhrnc Ayshataha benim 17 çıkmıştı tsh değerim Dogum yaptım ve Hala daha 100 mg kullanıyorum Moralini çok bozma canım ilaçları aksatma yeter
Ayshataha Zhrnc Tşk ederim canım desteğin icin sizin gibi ilgili anneler oldukça bizim gibi tecrübesiz annelere hiç birşey olmaz 😁👍🏼
Svetla 6 senedir troid hastasıyım sürekli tedavi gördüm çocuğun olmaz hamile kalamazsın dediler kortizon kullandım ama rabbime şükür hamile kaldım ve 36+4 haftadayım tedavimi hiç aksatmadım evet sıkıntı ama tedavinizi aksatmazsanız sorun olmaz 🙏🏻😊