buseylm Normalde çok hareketi olan bebeğim 2 gündür çok fazla hareket etmiyor böyle uğraşınca edince hafif hafif hissediyorum bu cuma spinal sezaryen ile doğum yapacağım çarşamba kontrolüm var ama bilmiyorum gün yaklaştı diye mi evham yapıyorum acaba
Roro37 buseylm ben de 37+4 deyim normalde çok hareketli olan bebeğim bu ara duruldu artık doğum yakın diye öyle olduğunu düşünüyorum cuma günü kontrolde soracağım doktora
Miniikmucizem buseylm bizde 37+6yiz ve ayni durum elimi koyunca anca hareket ediyor yeri daraldığı için dedi doktorum
Arelin_kardesi Ärtik yeri daraldığı için fazla hissrtmemeniz normal ama tabiki yinede takipde kalın tamamen uzun süre olursa doktora gidin
buseylm Arelin_kardesi böyle biraz elimle sevince falan hafif minnak hisler var ama normalde çok fazla hissettiğim için simdi tuhaf geldi bulunduğum bölgede doktorda yok çarşamba son kontrolümz cuma doğum nasipse
Arelin_kardesi buseylm merak etmeyin ins bı sknti yoktur bende 37+4 haftalık hamileyim bizdede öyle doğum yaklaşıyor normaldir az hissetmis olabilriz