S_B6606 Esrafatih01 yaaaa öyle mi bende doğru diye detayli ya randevu aldim orda 20 hafta gosteriyo ben gidene kadar 21 olur galiba
S_B6606 Minigiim-vebenn52 akilli asistan var canim oraya tıklıyorsun orda en sonda bebek isareti var basinca görürsün
S_B6606 Pamuk ben son adet tarihimi hatırlamıyorum duzensiz bir adetim vardı o yuzden hangisi dogru bilenedim uygulama da 18 hafta bes gun e nabizda 20 hafta
Minigiim-vebenn52 S_B6606 bende bilemedim son adet tarihini yanlış veriyor e nabızda e nabıza nwye göre kaydoluyor sağlık ocağı bilgileri galiba
S_B6606 Minigiim-vebenn52 bilmiyorum ki iste bi son adet tarihimi bilsem hersey düzelecek 😂 duzensiz oldugu icin onu da bilmiyorum
S_B6606 etkafa bilmiyorum canım e nabiz geriden geliyo diyolar ama benim ozel takipli bi arkadaşim var onun doktoru e nabiz dogru gidiyo demis