defneemom Parlakk ben özelde yaptırmıştım doktorumda o zaman çağırmıştı. zaten 12. haftaya kadar değil miydi ikili test? tam hatırlamıyorum geçen sene eylülde yaptırmıştım çünkü
Parlakk Hdemir1618 anladım devlet hastanesi benimki cihazlar çok net değil o yüzden erken gibime geldi benimde
Hdemir1618 Parlakk bende devlete gittim o olmadı diye 3 lü yaptırdım detaylı mı da devlette yaptırdım çok güzel de ilgilendiler