Beriliko Ben 28+2 oldum bugün nasıl gidiyo sizin kaç kilo aldınız bebekler nekadar oldu hazırlıklar nasıl gidiyo hadi sohbete
Minnos53 Beriliko 28+6 13 kilo aldım allahtan uzun boyluyum doktor 18e kadar alsanda kaldırırsın dedi 😂😂 bebişimde 1020 gram henüz ama sağlıklı çok şükür 🙏🏻
Deletedmom6666 Beriliko bizde 28+ 2 olduk geçen farkettim ilk defa göbek deliğimin yanında 2 tane çatlak oluşmuş dünyam başıma yıkıldı 🙄🤷♀️ Onun dışında pek bi sorunumuz yok çok şükür 🤰
Selcann Beriliko aynıyız canım seninle cinsiyet ne ? Çok kilo aldım ben 9.5 kilo almışım çok mutsuz ediyor bu inşallah doğumdan sonra aldigim herşey gider 😊🙏
Cans50 28+2 ben de.Valla ağrılı sızılı gidiyor 9 kg aldım 😠kenfim3 kızıyorum gebelik şekerim de çıktı ona rağmen tatlıdan uzak duramıyorum pek.Bebeğim 28+0 da kontrolde 1240 ge 38 cm di doktor iyi dedi şükür.O iyi olsun da benim ağrım sızım kalmıyor vallahi.Yeter ki o iyi olsun.Birde doğum korkusu sardı beni.Hayırlısı bakalım.
Beriliko Cans50 işk çocuk galiba bende 2.kızıma hamileyim 6 kilo aldım kızımda 26 haftalıkken 1065 gram 35 cm bakalım 31 da giderim yine
Cans50 Beriliko evet ilk çocuğum İnşalla h sağlıkla gelsinler deben de32 de gideceğim doktorum 32 de çağırdışükür herşey yolunda
Mells Benim oğlanda 28+6 :) 10 kilo aldım ve çok takığım şuan kiloya bunca zaman bebek kilo alsın diye doktorun verdiği listeye göre yedim içtim bana kilo olsun istemiyodum baktım harbiden süt içsem kilom artıyo saldım poğaça boyoz kek ohhh miss bi haftadır yiyorum hala 10 kg acısı çıkmaz inşallah :)))
aslisennn Bende 28+5 im kızlar 5 kilo aldım bebeğim de 1 kilo 300 gram 33 cm boyu kısa gibi geliyor 🤔
RabiaGlck 28+1 im bende iki üç hafta kadar önce gitmiştim kontrole 800 gramdı. Ben de 13 kilo aldım 🙈 Ağrı sızı yok çok şükür arada sıcak basıyo bu soğuk havalarda o kadar😂
eliiif 29 haftaligiz bizde 5kilo aldim 52kiloyum su anda. Agrim sizim yok sadece uykusuzluk ve nefes darligi var. Bebegim 1150gr az mi sizce kizlar doktor iyi dedi ama😕
Elift 28+5 bizde kilomuz 1380 bende 11 kilo aldım boyum 162🙈 hazırlıklar nerdeyse bitti.. bugüne kadar sorunsuzdu ama artık vajina da ve bacak arasında ağrılarım oluyor bebek baskı yapıyor hayırlısı ile kucağımıza sağlıklı şekilde alalım inş🙏